تیم بابلسر  در هفته پایانی لیگ دو فوتبال کشور با فتح فلک الافک در لیگ ماندگار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، شهدای بابلسر در هفته پایانی لیگ دو فوتبال کشور میزبانش خیبر خرم آباد را شکست داد تا در لیگ ماندگار شود.

شاگردان محمد قربانیان در بازی مرگ و زندگی دست به کار بزرگی زدند و در زیر باران بهاری با نتیجه ۳ بر ۲ از سد میزبان سختکوش خود گذشتند.

تیم بابلسر از یک سو به دنبال کسب پیروزی مقابل خیبر بود و از سوی دیگر چشم به همدان و نتیجه مسابقه تیم‌های پاس همدان و مس شهربابک دوخته بود.

شهدای بابلسر فقط در صورت کسب برد و توقف مس شهربابک در لیگ باقی می‌ماند.

مهرداد خادمی سرمربی خیبر که خیالش از بابت ماندن در لیگ جمع شده بود، به دنبال کسب پیروزی بود تا حق استاد و شاگردی را در حق حمید باقری نیا سرمربی مس شهربابک ادا کند.

به دلیل بارندگی‌های شدید قبل از شروع مسابقه، احتمال لغو بازی یا بازی در زمین چمن مصنوعی وجود داشت.

خیبر خرم آباد نخستین گل بازی را توسط مسلم دریکوند به ثمر رساند، ولی ۵ دقیقه بعد عارف اکبری مهاجم گلزن شهدای بابلسر با ضربه سر بازی را به تساوی کشاند.

مجتی جادری در دقیقه اول وقت‌های اضافه نیمه نخست، دومین گل خیبر را وارد دروازه شهدا کرد تا بازی در این نیمه ۲ بر ۱ به سود نماینده لرستان به پایان برسد.

هنوز ۴ دقیقه از شروع نیمه دوم نگذشته بود که صالح غلامی بازیکن جوان شهدای بابلسر، یک بار دیگر با ضربه‌ای دقیق توپ را از بالای سر دروازه بان خیبر عبور داد و نتیجه بازی را مساوی کرد.

در دقیقه ۶۲ فرهاد شفاعی مدافع پیش تاخته شهدای بابلسر بر روی یک ضربه کاشته با سر تور دروازه خیبر خرم آباد را به لرزه درآورد تا سند پیروزی را برای تیم بابلسر امضا کرد.

حملات تیم خیبر خرم آباد در دقایق باقیمانده حاصلی در برنداشت تا مسابقه با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شهدای بابلسر، خاتمه یابد.

تیم مس شهربابک که تا پایان دقیقه ۹۰ بازی در ورزشگاه شهید حاج بابایی مریانج ۲ بر ۱ از میزبانش پاس همدان پیشی گرفته بود، در دقیقه ۹۴ گل تساوی را دریافت کرد تا با این نتیجه، شهدای بابلسر در وقت‌های اضافه در لیگ ماندگار شود.

در پایان بازی‌های گروه ب مسابقات لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور، آرمان گهر سیرجان به عنوان نخست گروه به لیگ یک فوتبال کشور صعود کرد و نیروی زمینی تهران برای صعود، منتظر بازی پلی آف با تیم دوم گروه اول یعنی داماش گیلان شد.

در انتهای جدول هم تیم صبای قم که از حضور در مسابقات انصراف داده بود به همراه تیم ۲۴ امتیازی مس شهر بابک به لیگ سه فوتبال کشور سقوط کرد.

تیم‌های پرسپولیس گناوه و شهدای بابلسر با ۲۶ امتیاز و به خاطر اختلاف در تعداد تفاضل کمتر با کسب جایگاه دوازدهم و سیزدهم جدول در لیگ ماندگار شدند.
 
انتهای پیام/آ
 

تیم بابلسر در لیگ دو فوتبال ماند

برچسب ها: وزارت ورزش ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.